nu blire kanske ordning.. :)

Nu har även min fina granne skaffat sig ett par längskidor, så nu jäklar.
Jag hoppas bara att vädret blir bättre och att det inte blir så jävla kallt i fortsättningen..
För här ska det kämpas nu!! Eventuellt att vi åker ikväll..

Idag bilre middag hos svärmor, tror jag iallafall..tyckte gubben sa nått om det igår. :)
Sånt gillas!

Katterna har ingen mat, den tog slut igår så måste ner på ica och handla det.
Så nu gör de uppror mot mig, hänger i gardiner, bråkar med varandra, klöser på soffan, biter i blommorna..ja and so on...GAAAH! jag blir galen... de tror att de kommer dö bara för de inte fått mat sen igår kväll... (de äter ungefär mer än mig & F tillsammans) flera gånger om dan.. får de inte de, kommer de uppror av nått slag...


Iallafall, nu ska jag fixa mig i ordning... :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback