undra...

om jag får springa in lycklig från postlådan idag? hoppas, hoppas, hoppas!
Då ska det beställas tid hos frisören för färgning, roligt.
Även så hoppas vi på en kryssning..

Hur som helst, så är jag jättelycklig idag. F. va inte på sm-kval 1, men ändå lyckades han knipa sista finalplatsen till årets SM Final, gissa om jag är glad? Så nu är alla "hemma-åkare" till final, det känns ju verkligen toppen!
Hoppas han åker dit & kör, då kanske jag får åka till Piteå för första gången i mitt liv ;)




Mina gardiner är på plats, jag sydde faktiskt de alldeles själva...vuxenpoöng!
Dock höll jag på att ge upp flera gånger, jag förstörde ca 5 nålar, haha! :P
Sorry Lotta, men tur du har butik ;-) Det blev faktiskt fina! Kanske måste jag sy flera nu.. hihi!


over and out / mia.


Kommentarer
Jessica

hehe ja, håret blir slitnare än vad det redan är ;)

Har ju låtit håret växa ut nu en bra bit, så det är bara 5 cm i slutet av håret som är så där extremt slitet.. så tänker nog inte göra nånting förrän det växt ut :)



Blogg: http://mammajessica.webblogg.se/
2010-02-16 @ 16:05:26
stefan

om du åker till piteå så kan du ju prova pitepallt och skoter macdrive (drive in för skoter på macdonalds)...



2010-02-16 @ 18:17:42




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback