tack gode någon för nintendo wii.

ack så roligt det är :D dock beror det ju på vem man spelar med. Ja någon som känner sig manad att ta ett parti någon dag, så står min dörr öppen! :) Iofs är det inte mitt spel, men ändå =p det står ju här så.. (A)

Kanske är det dags att krypa till sängs nu, jag har renbäddat min säng + tagit bort julgardinerna och satt dit de som satt i sovrummet i min gamla lägenhet. Så nu känner jag mig bekväm igen... Har faktiskt kvar julgardinerna i vardagsrummet också, men Lotta och jag (tror jag) ska sy nya fina gardiner, av ett rätt fräsigt tyg från Sticksömmen :) Det kommer bli toppen. Sen skulle jag mina vänner, vilja ha en ny hylla till vardagsrummet & en ny tvbänk... Sen är jag nöjd ;)..................ett tag framöver!

 

Godnatt världen^^


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback