Kanske att min dröm blir verklighet

Jag vill vakna upp och känna att du älskar mig. Skuggor som faller i den blåa skymningen, får mig att längta efter kärlek och bara drömma, jag kan aldrig glömma. Sagan om vår kärlek, kan bli verklig, kan bli sann.


Nåväl, jobbat idag och det gick hyffsat bra. Fick iallafall träffa Mumin & Kattis som drar iväg i morgon, jag hoppas att ni får jättekul tjejjer ♥ och ta hand om er, så ses vi till sommarn ;)
Ska ner på byn en sväng sen, ska försöka baka nån slags tårta åt min fina vän som fyller år i morgon!
Trevligt tycker jag, för det är gott med tårta...smörgåstårta ;) Men jag får se, om jag ens har energi till att göra nått sånt. hursomhelst, så ser jag framemot träningen i morgon! :)

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback