hockeymorgon

Eftersom jag jobbar natt 2 nätter nu, så vaknade jag kvart i 4a och va pigg. Sängen va tom, men kikade ut i vardagsrummet & hittade min sötnos liggandes i soffan, det hade ju varit hockey. USA - Canada (tror jag)..
Vi gick & la oss i sängen, men jag kunde banne mig inte somna om.... Så jag gick ut & la mig på soffan och kollade på Curlingen (Sverige - Usa). Kl 6 ringde F.'s alarm, det va hockeydags igen.  Så nu har vi myst ner oss i soffan, i hopp om att Sverige vinner över Finnarna ;)

Idag ska jag till frisören M. spännande...jag längtar. Ska bli skönt att göra nått åt mitt skatbo :) 
Pratade även med S. om våran kryssning och allt är spikat, så den 19 mars får jag kliva ombord igen...HURRA.

Iallafall, jag har världens finaste & underbaraste vänner.
Tack för att ni förgyller mina dagar med så mycket lycka,kärlek & glädje.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback