dag 2

Min första kärlek!

Det här känner jag kan bli svårt, otroligt svårt. Vad är den första käreken? Ja, antar att det är jag själv som ska berätta det ut min synvinkel...men okej, jag försöker! Det har funnits en del killar i mitt liv, men det finns en, som jag anser är min första kärlek. Det hade funnits pojkvänner både innan & efter den här, men den här killen va speciell. Till en början va jag inte så kär, men ju mer tiden gick så insåg jag hur underbar & fin denna kille va, ja...vi höll på i ett år till&från, från maj 04 till augusti 05. Jag blev verkligen kär! Och varför jag tror han va min första kärlek, det är för att han än idag känns speciell.. (dock inte på samma sätt, men ni förstår) Vi pratar inte längre, de slutade vi med i samma veva allt försvann.. Men livet går vidare, är det inte så? :)
Men för mig, va han drömkillen (då)..han som alltid fick mig att skratta och som va charmigast i hela världen, när jag tänker på honom idag...ler jag bara, för ack så mycket jag skrattade under den tiden.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback