va vi varandras öde?

tisdag idag och hösten visar sig vara på väg med stormsteg. Idag vill jag & Zera bara vara inne och mysa och träna lite på sitt, ligg & vacker tass. Sitt kan hon iofs redan rätt bra, men jag vill att hon ska kunna det även från ligg och kunna sätta sig, men det kan hon inte ännu! :) Hon växer så det knakar och hon blir bara finare & finare för varje dag. Älsklings Zera! <3 Nått jag inte riktigt lärt mig ännu, är när Saga & Zera leker, för jag har ingen aning om vad dom heter då..det blir Sara och Zega åt båda, haha.

Idag fyller lillebror 16, grattis åt dig Linus. Jag minns när jag själv fyllde 16...HAHA nääe det gör jag faktiskt inte ;D Men endå? Grattis iallafall.


Kommentarer
My

Mysigt med hund :)



Blogg: http://myafsolhem.blogg.se/
2010-08-26 @ 07:53:11




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback