One life, one chance.

You can't run. No you can't hide
- Everybody crash and burn sometime


Hösten närmar sig med storm steg, jag vet inte om jag törs erkänna att jag faktiskt gillar de?
Sommaren's väder har enligt mig ändå varit skit så jag kan lika gärna ha höst nu, tända ljus, mys/filmkvällar och bara finnas till...ja, sånt som inte hinns med sommartid! Jag vill återgå till jobbet snart, för jag är rastlös..jäkligt rastlös. Men snart så ;D
Sommaren har varit den bästa på 5 år, men även den sämsta stundvis. Men det känns som om jag lärt mig, att även om saker & ting är tuffa..så måste man klara sig igenom de och det är de jag har gjort, tidsvis. Man är aldrig ensam och när saker känns tunga så är vännerna aldrig längre en ett samtal bort. Jag har lärt känna massa nya vänner och jag känner mig så jävla levande. Jag älskar mitt liv just nu..
Jag har även fått en ny fin bil och en minst lika vacker Zera, kärlek till dig snullan. <3...eller, kärlek till er alla idag. För idag sprudlar jag av lycka och kärlek!


Puss!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback