hos oss på gulldalsvägen

är det ganska nystädat, Zera leker och jag tvättar i omgångar. Spotify spelas i bakrunden, just nu spelas Smokie - Alice. Jag tycker föresten inte om mitt glasbord längre, det får jag fanimej städa varje dag..konstigt va? :)
När allt börjar gå till sig och jag fått ordning på mitt liv ska jag köpa mig ett nytt köksbord. Haha, undra hur länge jag sagt det egentligen? Kanske slår jag sönder glasbordet en dag, så jag måste köpa ett nytt ;-)



Min drömprins;

Jag vill visa hela världen hur mycket du betyder för mig och hur lycklig du gör mig. Jag vill hålla din hand och aldrig släppa taget.
När vi ligger där tillsammans, känns allt så bra, jag vill att det ska vara du&jag. Allt känns så underbart då!
För mig finns bara du, låt det få vara så, låt mig få älska & bry mig om dig. Jag gör allt för dig och jag tror att du innerst inne vet de.
- Jag älskar dig!
 Jag är din, bara din.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback