underbara lördag

synd bara att man känner sig hängig, dock är jag mkt piggare än igår. men nyser & snyter mig konstant fortfarande, samt att jag har ont i öronen :S..  Ikväll kanske det blir grillning här hemma, mysigt. Vädret är ju bara sååå underbart idag, jag har haft dörren öppen mesta dels av dagen och katterna verkar njuta för fullt med att ligga och må gott i solen :) En annan är påpälsad med fleecejacka, haha! =p Kaninerna gillar nog också att det börjar bli varmt ute igen och så fort snön smält på baksidan ska hanarna få en egen ute bur uppe i skogen, precis som honorna ;) Nu ska jag lägga mig framför tv´n en stund och vila, det tär på kroppen att pyssla lite när man är förkyld! =(

Puss på er!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback