ni måste hjälpa mig!

Flera gånger i månaden, drömmer jag alltid 2 olika slags drömmar. Här är iallafall den ena: Jag tappar alltid mina tänder, ibland bara några men i natt va det hela underkäken som va utan tänder..Jag får dem alltid i handen och får alltid panik. När jag söker på internet om tänder kommer detta fram:

Spotta ut massor av tänder: Något du vill "spotta ut" i den meningen att erkänna, säger eller uttrycker känslomässigt.
Tänder ramla ut: ofta en känsla av förlust, såsom dödsfall av familjemedlem eller käraste, åldrandeprocessen eftersom det gäller mognad, så bekymrar sig allt äldre och ett "s förändrade syn. När våra första tänderna faller ut vid cirka sju Det är nog vår första erfarenhet av att förlora något av vår kropp, något konstigt som händer - vi kanske till rädsla andra bitar av oss kunde släppa av eller ut.
Vid enstaka tänder: Detta kan tyda på förlust, förändring eller död för någon.
Tandlös: Förlust av effektivitet, känslor om åldrande.
TAND, tappa: otur

JAG TYCKER INTE ALLS OM DETTA!! :S

nån som vet vad det egentligen innebär att drömma om tänder, eller stämmer detta?
Läskigt sånafall, eftersom denna dröm kommer upp minst 4 ggr varje månad! :(

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback