ibland blir man arg för ingenting egentligen...eller?

Som ni vet har jag ingen fungerande tvättmaskin eller torktummlare, så jag får ju tvätta i min gamla lägenhet.. Och ibland händer det ju att man hänger upp underkläder eller bara vanliga kläder på ställningen så man kan köra flera maskiner utan att vänta på torktummlaren! Och igår visades den lägenheten för några (den här gången gjorde det ju inget eftersom jag känner dom) men det är kanske inte så kul för mig att han visar en tvättstuga där mina privata saker är :/ Grejjen är att vi pratade med honom ca 20 min innan och då hade han faktisk kunna säga att den ska visas så hade vi kanske haft en chans att ta bort kläderna. jag menar, jag har haft massa kläder där inne på golvet osv och det kanske inte känns så kul att det kommer folk och ska kolla och så ser det ut som ett bombnedslag på golvet, varken för dom eller för mig. Jag vet att jag egentligen inte har nått att säga till om, men jag tycker ändå man kan vara shysst och säga till.

Så nu har jag alltså fått tvätta i en annan lägenhet i 7 månader ungefär, utan att det gjort nått åt att komma och laga min..hade det varit billigare hyra på hammarn hade jag någ hellre bott där! Här är ju servicen skit. Hoppas inte kylen eller frysen går, för då får an väl skaffa 13234 st kylbägar och sätta i köket. suck!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback