här hos mig på gulldalsvägen 39

spelas Lars Winnerbäck & Miss Li - om du lämnade mig nu och det luktar doftljus.. Katterna har slagit sig till ro, den ena i soffan och den andra ligger på golvet. Stockholms besöket är på väg och jag känner mig riktigt nöjd med tillvaron faktiskt. Det måste vara mina perfekta vänner, mina djur och pojkvän som gör det ;-) Givetvis mitt jobb och min familj också!

Min nya frisyr, samt färg. Me loove!

 

Min gravida kisse <3



Jag på fyrhjulingen! haha..




BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅÅ COOL^^. not!




Mohahahahahahah....de ni! =p

Ikväll har jag umgåts med min granne, vi har kvällsfikat =)
Sånt gillas! Man blir alltid glad av lite besök.....

Nu ska jag, skura golvet. hahahaha


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback