en historia har alltid två sidor..

men det missar folket väldigt ofta, vilket är synd! man kan aldrig få försvara sig och kanske faktiskt berätta sanningen? jag har flera gånger fått skulden för nått som jag faktiskt inte ens har gjort, utan det är nått folk tror och har fått för sig OCH ANTAR och då är det ju bara så. "för det va ju så man var för 7 år sen" MEN HALLÅ? saker ändras, folket ändras, man ser allt med andra ögon nu än vad man gjorde när man va 15. okej, vissa personer kanske aldrig förändras..men avgör det i dagsläget, döm inte för nått som hände för flera år sen.

jag har en "vän" som brukar höra av sig till mig ibland, det går i perioder. men när det väl händer, så blir jag faktiskt jätteglad. Man kan kombinera gamla vänner med ett nytt liv och kan man inte det...så är det väl förjäkla synd! För jag har jäkligt svårt att tro, att bara för att man skaffar flickvän/pojkvän så slutar ens vänner att behöva en och viseversa.. Men jag vet hur det är i det här fallet, tråkigt. men det känns gott i hela kroppen oxå ;-)

Hur som helst, hemma från jobbet ikväll.. hade lite feber igår och nu har jag ont i både kropp, hals, nyser och fryser. Suck! ALLTID SKA DET VARA NÅTT MAN SKA BEHÖVA KÄMPA MED :p

Jaja, whatever! Nu ska jag krypa ner...tillsammans med min fina, fina sambo!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback