dags igen.

I morgon sätter jag igång med min diet på allvar igen, efter en hel helg med påsk-mat , samt lite alkohol! Jag skulle egentligen ha börjat idag, men eftersom att jag idag inte känner mig särskilt pigg (tror jag har nån förkylning i kroppen) så får det bli i morgon! Sen har mina shaker varit slut, eller slut...jag fick beställa nya eftersom jag verkligen inte kan svälja alla, haha! Choklad är den som funkar fortfarande.. :)
(tänker inte ställa mig på vågen fören på söndag)

Vecka 17 ska jag nog ner till Västerhaninge en sväng, hoppas jag fått bra resultat tills dess så jag kan shoppa lite nya kläder ;-) Och nu börjar det tina upp fint efter vägarna så nu kan man ju faktiskt ta sig en promenad eller en liten jogging tur igen..

Igår fick vi middag hos farmor & farfar, tack snälla för det. Det var verkligen jättegott...=)
I morgon är jag ledig (om de inte ringer in mig kl 7 i morgon bitti så) så då kanske det får bli en promenad åt nå håll, om det är fint väder så! =)

Nu ska jag väl ta & försöka göra nått här hemma, diska kanske? =p klä på mig vore ju bra också...
gud vad jag älskar slappar dagar! dock inte ensam :(

 

Lalalalaaaaaaaa......puss & ha en bra dag.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback