torsdag.

torsdag idag, och vilket betyder att det bara är 3 dagar tills jag åker hem igen :/


Idag tog jag mig en sovmorgon, alltid skönt med det... ;-) sitter nu här medans sebastian spelar lite.
min dag i Västerås va bra, jag hade jättetrevligt.. Tack Melinda & Maja som gjorde min dag så bra :)
har bokat hemresa också, JAG VILL INTE HEM? men jag är ju tillbaka om en månad igen, spännande. Ska ta och fylla i ett papper som jag måste skicka in också, jag hatar papper. fan, det var nått jag skulle skriva men nu minns jag fasen inte va det va :P hursomhelst, nu ska jag sätta mig på balkongen en stund.

OVERANDOUT^^.


Kommentarer
Melinda

Det va jättskojj :D Måste göras om <3



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-09-03 @ 15:23:13




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback