Mitt liv i en resväska.

NU håller jag på och tvättar ännu mera kläder, jag kommer bara hinna packa upp & tvätta innan det är dags för att lägga ner de i en resväska igen.. Det går rätt bra faktiskt <3 jag har ändrat mig.. NU blir det Stockholm 28 september till den 11 oktober istället! Min vän P. har alltid sagt; one life, one chance. Och så är det...Jag tänker fanimej inte slösa bort det, den här soffan kan jag sitta i när jag blir gammal..

Jag ser redan framemot nästa helg med mina fina, jag saknar er redan såå mycket..

Till min älskade syster; Tack för att du finns, min kärlek till dig är obeskrivlig. DU gör mig så lycklig. Jag tänker tillbringa resten av mitt liv vid din sida, så lär dig leva med det. ;) Du&jag mot världen...PUSSPÅPANNAN!

Till min fina pärla; Let them say we're crazy, I don't care about that. Put your hand in my hand , baby don't ever look back. And we can build this dream together, Standing strong forever. JAG SAKNAR DIG! <3<3<3

NU ska jag åka och umgås med min vän, jag behöver de. man vet ju aldrig när hon tar sitt pick & pack och far uppöver :( hur ska mitt liv se ut, när du inte längre finns hos mig på samma sätt?







Kommentarer
Melinda

Kärlek till diiig vännen <333



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-09-07 @ 19:42:15
Petra

Love to you darlin´! <3 Oooh..



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-09-07 @ 22:09:07




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback