he called me babylove.

Kan börja med att svara till Mayvon; Egentligen finns det inget som hindrar mig att dra härifrån, men för de första måste jag jobba klart månaden ut. Sen måste jag leta boende nere i Västerhaninge, eller det gör jag redan.. men jag måste ju få något också. Jag måste hitta hem åt mina 3 katter om det nu blir så att jag får ett boende där de tyvärr inte kan följa med.. =/ Men man får se! Jag vet vad jag vill och dit ska jag..förr eller senare!

Jag sitter & får musik av min snälla granne, nu ska det brännas en ny skiva.. Antar att Widegren är less på den underbara skiva jag har spelat i en veckas tid..:P Och jag har hittat massa bra nu :D


fan, märkte nu att Wille fått en fästing.. hur ska jag klara av att ta bort den själv? jag som knappt får ta i honom..
3 min senare; den är borta och det gick bra. usch, det västa jag vet är fästingar. 
jag har bara haft en i hela mitt liv,  i knäväcket. Och det var väl ca.....16-17 år sen.  OCH DET RÄCKER!
usch...

AJA!! byebye!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback