°• ♥

pratade med mamma nu på kvällskvisten & jag håller tummarna på att de går som vi vill nu...
Det vore bara såååå jävla bra.. :) jag ser lixom en framtid, en framtid tillsammans med mina underbara syskon.
Jag har alltid varit kär i mitt Hammarstrand, alltid alltid alltid! jag har ju haft denna chans i hela mitt liv egentligen..men jag har aldrig tagit den! nu undrar jag, varför? kanske hade det varit lättare att komma ifrån mitt förflutna, det känns som om jag flyr från de som varit...gör jag det? eller öppnar jag nya dörrar & får nya chanser till ett bättre liv? svårt att veta...det kan ju märkas senare.  trivs jag är det väl bättre liv, går det åt helvete ska jag väl bara vara kvar i mitt förflutna& jaga mig själv. Jag hoppas det kommer gå bra, jag vill verkligen det här. nåväl, vad är väl en bal på slottet? ska ta & tvätta lite nu....


Puss på syster, som verkligen förstår mig.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback