du är den som alltid men aldrig är min.

Jag har såå mycket att skriva, men jag tänker inte skriva ett skit egentligen.
Tror jag ringer till M. i morgon istället & pratar av mig..behöver de!
Ska ta och kolla film nu, blir nog Taken ikväll.. (så himla bra film)
Hade 38,4 i temp igår, igen. jag blir leds!!!!
Jag håller mina tummar, att det blir en flytt ner till Västerhaninge snart.. jag vill bort & jag vill dit.
Det är bara jobbigt allting just nu, så många tankar. Jag hoppas allt blir bra snart!
Men iallafall, jag saknar mina fina stockholmare <3


Pärlan; I'm always here for you.



"You touched my heart you touched my soul
You changed my life and all my goals
And love is blind and that I knew when
My heart was blinded by you
I've kissed your lips and held your head
Shared your dreams and shared your bed
I know you well, I know your smell
I've been addicted to you"


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback