då ska vi se..

Jag har en del att skriva om idag :)
så det är väl bäst att jag börjar på en gång då..

Igår va jag & Nadja inne i stan, shoppade & fika..en riktigt bra dag faktiskt. Synd bara att man inte har massa pengar. Men kom hem med lite småplock & en fin tunika :)

Idag ska jag åka till Västerås för att umgås med M & M..det ska bli mysigt faktiskt.
Jag har aldrig varit där så det ska bli spännande..

I morgon ska jag träffa Emma för eventuellt en fika :) va länge sen jag träffade min babe nu.. det var nog påsken förra året :/ det går alldeles för lååångt mellan gångerna. Så det ska bli mycket trevligt..

På fredagkväll: Blir det utgång för våran del ;P förfest hemma hos WidegrenOoze står på dricklistan. mumms!  Sen ska vi till RibbyPizzan :P


Ang. min lägenhet jag skulle ha.. så har jag ångrat mig. Jag ska inte ta nummer 21, utan 39.
39;an ligger på samma sida som jag bor nu och längst in mot skogen, alltså ingen insyn förutom i köket & hallen.. Det känns bra. Ska nog även kosta på att tapetsera där själv, så jag får det snyggt ;-)
vet precis hur jag vill ha det, så vi får väl se ;-)

Nääe, man kanske ska ta & hoppa in i duschen nu? så man ser någorlunda acceptabel ut.. :P

Ha det såå bra!


Kommentarer
Magda

Jag vart hel förvirrad igår då jag träffade på en person som talade om att hon just varit och kollat på lägenheten under mig:P.. Men nu vet jag vart du tar vägen så då känsn det lugnt igen=)



Blogg: http://maggiehoo.blogg.se/
2009-09-02 @ 10:09:21
Petra

kaffestugan då du kommer hem? haha :p skämta bara!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-09-02 @ 19:10:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback