Jag ska aldrig mer göra så jag känner såhär

Ikväll har jag tagit hand om mig själv, tagit en varm dusch, tvättat, myst framför tv'n.. jag mår inge bra!
och när det känns som om man träffat botten, så nog fan kommer man alltid lite längre ner.
ja, ibland blir det bara för jobbigt.. men behöver få koppla av ibland också!
Jag önskar ibland, att jag fick en andra chans. jag minns inte ens när jag hade en "smärtfri" vecka senast, ska det vara så? "just nu skulle jag vilja sitta i mammas knä & gråta en skvätt, det brukade alltid funka förut..
jag vill fortfarande vara den lillatjejjen som alla skyddar från de onda"
Jag kollar just nu på talang, ska strax krypa ner.. men oroar mig för att sova, drömmarna kommer jaga mig....ännu en natt! If only you..
Jag vet hur det känns....att sakna!


hursomhelst, nu ska jag sova. jag hoppas ni får en bra natt & dag! :)
PUSSPÅERDÄRUTE^^.

appropå ingenting; slänger in en bild på knodd & mig :)





Pärlan; jag saknar dig =)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback