underbart..

Idag slutade jag 12:30, och är ledig ända tills på torsdag..HURRA! Skönt med ledigt, då hinner jag packa,städa, packa lite mer osv.. Härligt! Sen jobbar jag 2 kort-dagar sen är jag ledig helgen också... Ibland har man tur :)
Idag har jag en: fyfanvakalltdetärdag! jag fryser som fasen, usch! kanske blir det ett bad innan jag ska åka & umgås med en vän, för här ska det fixas.. Höst frisyren ska fram, färgning & sen frågade hon om hon fick klippa det lite, sure sa jag men vi får väl se om hon törs & KAN ;-)

Har precis slängt in tvätten i torktummlarn, väntar på en tröja där. MYSTRÖJAN!
Fast, den kommer jag nog inte kunna ha på ett par timmar, aja...whatever :/
Nu ska jag ta nått litet & käka, vet inte om min "dejt" tycker att vi ska käka nått gott ikväll ;-)

 

Puss på er därute^^.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback