tack för att du håller i mig när jag ostadigt står.

jag har inte hostat sen i morse och det känns såååååå skönt. Men jag är slut i kroppen, men det blir man kanske av att hosta flera dagar i sträck, det verkar så.
Kan ingen vara snäll att göra en header åt mig innan jag kexar ihop alldeles?
jag tror jag ska ta lite nyponsoppa och någon god smörgås & mysa ner mig här i soffan.

Mitt huvud har nog aldrig arbetat såhär mycket nångång, nej...fy så tankarna snurrar runt just nu.
jag vill så mycket, men saker & ting stoppar mig.. sånt tycker jag är jobbigt, men någon sa....hold on little girl. Så ja, det är precis vad jag tänker göra. även om allt skiter sig, så...nej! jag ska inte tänka att allt ska skita sig, jag vet vad jag vill och jag SKA, JAG SKA dit. maybe sorry fooor you ;)


Nu ska jag kolla på unga mödrar, hej så länge!


Kommentarer
Paulin

Jag skulle kunna försöka att göra en test-header om du vill? ^^ Berätta bara hur du vill den ska se ut typ så ska jag se vad jag kan göra.....



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-10-20 @ 20:44:49
Paulin

Okej! Ja skicka en test och så så får vi se vad det blir..:D Om du vill testa att lägga till dom där "blogg" och "om mig"-knapparna själv kan du kolla på den här guiden: http://www.designadinblogg.se/2009/february/lagg-in-flikar-vid-din-header.asp , men om du inte hållt på med sånt förut och tycker det verkar svårt kan jag hjälpa dig med det också om du vill :)



Blogg: http://pauerlajn.blogg.se/
2009-10-21 @ 12:03:04




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback