rätt musik, rätt tankar & rätt lugnande röst

...........så känns det faktiskt lite bättre nu.

Jag ska ta & göra varma mackor ikväll & bjuda folket på.. =)
Jag måste ju ta & tömma frysen på lite saker nu och jag va så sugen på varma mackor med svamp på.
Jag hade ju sån tur att jag fick 3 påsar svamp av J. - tack tack.
Så vi får se om jag lyckas!

Trots att allt just nu bara är ett totalt mörker, så ser jag ändå positivt på vissa saker.
Jag vet ju iallafall vad som kan få mig att stanna kvar i Vh & vad som kan få mig att återvända hem igen.
Vi får se vad som händer :-) just nu vill jag bara umgås med mamma, emma, simon & sebastian <3
det är allt jag ska fokusera på ett tag framöver. nåja, nästan allt ;)
Jag ska sluta stressa, jag ska ta dagen som den kommer..det ska tydligen lösa sig så, säger en del.
men vad vet jag? inte det iallafall...



Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback