om jag är lycklig såhär..

..så snälla låt mig få vara det då?
Ni vet inte ett jävla skit om någonting, så det ända ni borde göra är att hålla käften.
jag blir såå trött på männsikor som alltid ska spy ut saker på människor, utan att egentligen kanske veta bakrunden till deras beteende eller val osv... låt människor få leva som de vill, acceptera att folk är olika!
vad fan är det med er?


Nåja, hursomhelst..
Idag har jag inte gjort såå mycket, tagit de lungt mest. ska strax käka eftersom vi for på ikea istället för att äta :)
Så det kan bli! Iallafall, gud vad mycket fint de har fått in på ikea...vill ha en lägenhet i Västerhaninge nu, fast.. kö tiderna är ju typ på 6 år & jag har bara stått som medlem i....1 kanske! :p kasnke det löser sig på annat sätt?hoppas det!! PUSS FRÅN MIG ^^

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback