nyäten.

För en stund sen gjorde jag ordning en jättegod sallad som jag nyss har ätit upp, fast...inget slår en sallad på Ragnars ;) Inte ens min...

justja, idag när jag höll på att dammsuga sovrummet i den gamla lägenheten så gick jag runt & dammsög listerna och PANG..rätt in i fönsterbrädan med pannan. HURRA! Det blev en liten bula och ett litet jack, toppen! Menmen!
Köpte en vattenflaska idag också, en rosa. Så nu kan jag börja dricka vatten igen. Jag kan bara dricka mycket vatten om vattenflaskan känns bra, det är lättare att dricka ur en sån än ett glas eller nån annan flaska. :) 
Jag & Pollygumman åker snart neröver mot Västerhaninge, måste boka biljett i morgon. Det får bli tåg, eftersom att Pollygumman ska med så kan vi inte åka buss.

Nääe, nu kräks jag snart. fyfan för sprutor.


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback