lördag & jag fick sovmorgon

guud va skönt det är att få sova ut ibland.
men det är skönare att vakna av den bästa röst man vet..

Idag ska jag sätta på vinterdäcken eftersom att de sägs att det ska bli snö..dra åt helvete med all snö.
hur som helst, ska försöka med att storstäda lägenheten också, mitt hem börjar förfalla.
Har egentligen ingen lust med det, ska ju ändå snart flytta till 2:an och så vidare va men...Njaa, nån ordning får det fan va! Ska tvätta massa kläder också, renbädda sängen osv... har mycket att göra känns det som!
Men däcken va det ja, de får jag fan göra först.

Puss på er!



denna kärlek är större än allt!


Kommentarer
E

Till att börja med, sjukt härligt med sovmornar, sånna behöver man nog oftare faktiskt.

Sen så bara en fråga, du behöver inte svara om du inte vill , jag bara funderade.

Varför ska du flytta till en 2:a först om du sen ska flytta mot Sthlm?

Kändes som onödigt mycket bärande med möbler och städande?



2009-10-03 @ 15:06:02
Erika

Den förra kommentaren var från mig, jag lyckades ju trycka på fel knappar med mina feta flygande fingrar !



Blogg: http://eriikanu.blogg.se/
2009-10-03 @ 15:08:02
Erika

Aha ! Då förstår jag tankebanorna !



Blogg: http://eriikanu.blogg.se/
2009-10-03 @ 18:17:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback