Jag trivs ihop tillsammans med dig ♥

vi är som bitar i ett pussel, inte lätt att hitta rätt...men när vi ligger där så känns allt så bra.


Jag känner mig stressad, hela tiden. Jag har så mycket att pyssla med nu framöver, jag har ju egentligen inte tid att sitta här! Ska leta fram min resväska också, tror jag skippar den gula för den är alldeles för liten, så nu ska jag leta min svarta trunk, tror det blir bäst så. Jag åker snart till Stockholm igen, för jag ska ju på dop :) ska bli så roligt. iallafall, jag har fortfarande ont i magen, suck! Ibumetin heter min bästa vän förtillfället..jag blir leds!
och på råga på allt så saknar jag min emma :/ flickan som i vanligafall är det bästa vän jag har.
Gud vad jag ska prata sönder henne när jag kommer ner, haha. me miss you sunshine (:
Finns mycket jag ska göra när jag återvänder ner igen, puuh. hur ska jag hinna med allt?
Jag ÄR stressad, och på råga på allt (igen) så kanske jag ska åka till Egypten med pappa, lotta & Linus nu i november. jag får se hur jag gör med det! Jag skulle vilja få ordning på mitt liv lite snabbt nu, jobbigt att stå mellan olika vägsjäl och fundera. Nåväl :)


Pärlan; jag kommer alltid finnas här för dig, jag kommer lyssna och stötta dig om du behöver mig.
Jag kommer alltid ställa upp för dig till 110%, dag som natt. Jag önskar jag kunde göra allting bra för dig :(
Det gör ont i mig, att inte kunna skydda dig ifrån allt det onda. - jag älskar dig, obeskrivligt mycket vännen.


Kommentarer
Petra

Tsssss, du får alltid sova!



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-10-05 @ 20:06:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback