Film; Eigth Below

Fredag idag, en stund till iallafall.. Efter jobbet for jag hem & började bära lite mer saker men till slut gav jag upp, F. kom förbi så nu kollar vi på en film (eller han, för jag sitter här) jag gav upp, den blev för jobbig för mig.. SORGLIG.. Jag ska väl snart krypa ner, för i morgon ska vi till stan och shoppa.. pappa & co dyker upp mellan 9-10 tiden och då ska jag vara duschad & klar.

Nu ska jag gå!!


Ibland känns de tungt, jag har EN dröm.. och se alla andra lyckas uppnå den drömmen jag har, medans jag själv misslyckas hela tiden är skitjobbigt. jag vill ju kunna glädjas åt andras lycka, men ibland går det bara inte :(
fy vad jobbigt!!

Kommentarer
Petra

<3



Blogg: http://ptjaernkvist.blogg.se/
2009-10-24 @ 11:08:40




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback