en HELdag i Östersund!

Det blidde ingen resväska, men dock mycket annat fint. Köpte en klänning, en tunika & 2 t-shirtar, leggings, vit kajalpenna & lite smått och gott..niiiice!
I morgon jobbar jag och inatt ska man ställa tillbaka klockan en timme, i slutändan kommer jag förmodligen va en timme tidig till jobbet, eller en timme sen! SUCK.. Kommer ihåg att jag jobba natt förra året då klockan skulle vridas tillbaka, FAN..jag tyckte klockan va 2 HELA natten..:P

Jag sitter hemma i min lilla lägenhet med Findus i knät, det är tända ljus och i bakrunden spelas sexy bitch på min stereo...ibland är det mysigt :)
hursomhelst, snart ska jag ta & mysa ner mig i soffan till filmen Taken, den är såååå bra!

Hoppas ni där ute får en trevlig fortsatt lördagkväll^^...


puss

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback