det börjar bli ordning på torpet

tack vare min crew, tur att denna människa finns :) annars hade jag nog inte haft nått hår kvar, min dator hade legat ute på parkeringen och min blogg hade tagits bort, mitt tålamod är lika med noll. Klockan börjar närma sig 22:30 och det börjar bli dags att tänka på morgondagen, det finns en heldel att göra då nämligen.

Jag ska vara på jobbet kl 10 och vaccineras mot svininfluensan.
Sen, ska jag klippa mig..på kvällen kommer ju min väninna över, kanske på ett glas vin?
Men det får bli efter all färgning på både hår & ögonbryn & fransar ;-) spännande!
Kanske hinner jag med att polocka & stöka lite ur den gamla lägenheten också? hoppas de..



Mina tankar går åt ditt håll idag!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback