bränner en skiva åt min fina vän & poppar mando diaos gloria ;)

Just nu sitter jag & bränner en skiva, eftersom den igår inte funkade & jag tror jag vet varför..
Det var en låt som inte gick att bränna så den skippade jag denna gång, undrar om det blir bättre då?
Vi får se!
Jobbat idag vilket gick kanoners om man frågar mig, jag tycker det är kul att jobba när dagarna flyter på såhär bra som det gjorde idag, hoppas det går lika bra i morgon! :)

Nu på vägen hem ifrån jobbet, så kände jag hur det började klia under näsan så jag tar handen och drar under näsan (trodde det va ett hårstrå som kittlade mig) men ICKE! hela handen va full med blod, TOPPEN! kul att ligga i 110 blås på 87:an och börja blöda näsblod, speciellt när jag vet att jag inte ens hade papper.
Men iallafall, viker av mot Lien i hopp om att Fredrik ska vara hemma, så jag gasade dit med huvudet så högt jag bara kunde och som en räddande ängel va han hemma och gav mig papper..-  tusen tack för de.
Att det alltid ska vara nått :) haha...

hursomhelst, så ska jag ta & göra lite nytta.....framför tv'n en stund!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback