someday..




Jag sitter och ser snön falla, jag gillar det inte! jag vill ha sol & värme.
Jag ska försöka spara pengar igen, så jag kan åka tillbaka till våren.
Jag älskar egypten och allt va El gouna har att erbjuda.
Snorklingen, delfinerna, klimatet, människorna, alla de mysiga affärerna.. Ja, you name it. <3



Hur som helst, Polly har försvunnit.. :'(
Hon har varit borta i snart 2 veckor. Igår fick jag nog, jag hörde av mig till Warja (en sakletare)
Hon förklarade precis hur det såg ut där mamma bor och även hur polly såg ut.
Hon sa att Polly mår bra och att vi behöver sätta ut lappar på rätt ställe så den som hittat henne kan se de.
Men hon visste inte om Polly var inne hos någon eller om hon gömde sig ute och fick värme på så sätt..
JAG VILL HA TILLBAKA MIN SNUTTA!


Kommentarer
Melinda - Mamma till Maja ♥

men missesnuttan :( hoppas hon hittar hem eller att du hittar henne!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-11-30 @ 16:55:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback