nej. Nej. NEJ.

Jag har funderat....igen! kanske har jag för stora planer på livet, jag kanske bara ska ta det som det kommer för då står jag inte här och blir besviken, inte på samma sätt iallafall. Det är så svårt för er att förstå, när jag inte kan förklara. Just nu har alla mina planer bara...brustit. Jag har planer både i Hammarstrand & i Västerhaninge och jag undrar hur jag ska kunna fixa det! Jag tillhör lixom hälften hälften. Hur ska jag kunna förklara? Hur ska jag kunna klara det när jag dras åt andra hållet oavsett vart jag än är..........det är jobbigt! Jag ska iallafall fundera mera på det här, kanske kommer jag chocka er eller så gör jag inte det.


Kommentarer
M.

Tack honey <3



Blogg: http://emanuelsmamma.blogg.se/
2009-11-14 @ 23:56:48
Jannice

Var sak har sin tid gumman! Se till att du mår bra i första hand..så ska du se att det kommer lösa sig..



Blogg: http://jannicejarpe.wordpress.com
2009-11-14 @ 23:57:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback