my heart will go on and on....

herregud, kl 5 i morse hade jag fortfarande inte somnat. Jag kollade på klockan sista gången då, sen har jag sovit... tills nu? varför så trött hela tiden? varför ska jag ligga och tänka på allt hela tiden? Ja, men i veckan måste jag iallafall kliva upp tidigt.. :) GUD VAD JAG LÄNGTAR EFTER HOTELLFRUKOSTEN^^. 
Hur som helst, ska ta och slänga i mig like käk för att sedan bege mig mot Bispgården och Nipis.. :)
Jag kan inte sluta beundra mina fina naglar :D...hoppas jag inte biter på dem mera!


Svar på en kommentar ifrån F.H: Ja, visst är lilltjejjen stor? :) Hon har varit så smal sen hon fick kissungarna, men nu när jag varit borta och tog med mig den sista kissungen så har hon växt och bilvit sådär stor som hon brukar igen...du får komma & hälsa på oss, vi bor i eran gamla lägenhet nu. :P

Nääe, nu ska jag laga mat!

Jag tänker på Dig när jag hör den här låten!


Kommentarer
Jessica

Hehe ja det skulle man kunna tro ;)



Blogg: http://mammajessica.webblogg.se/
2009-11-18 @ 14:58:28




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback