mina blå & jag!

Jag slog upp mina blå strax innan 12 idag, vad jag älskar att ligga i sängen & mysa på mornarna framför tv'n :) Det är ungefär hur skönt som helst! Nåja, det är ju fredag idag och jag får se vad som händer framemot kvällskvisten..förmodligen inte det jag hade planerat så jag får väl styra om mina planer och se vad som händer helt enkelt! Snart ska vi till Egypten också, fredag den 20:onde beger vi oss mot Arlanda i bil ifrån Hammarn.
Vi åker till Egypten på lördagmorgon, gud vad spännande det ska bli.. längtar faktiskt lite!

Nu ska jag ta och göra lite nytta, iallafall i den mån det går... Så kanske vi hörs senare idag!

Måste hälsa till min fina farmor som brukar kika in här lite då&då! :)


Kommentarer
barret

Ät inte glassen där då blir man dålig i magen... tro mig jag vet å vill inte göra om den buss färden nå mera ;)



Blogg: http://famgranberg.blogg.se/
2009-11-06 @ 15:37:45




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback