med tunga steg.

Jag har gjort precis som D. rivit bort mitt namn ifrån skåpet & lämnat tillbaka nyckeln idag.
Jag måste erkänna att det va med tunga steg jag gick ut ifrån Nipängen idag, jag kommer sakna er <3
Givetvis kanske jag kommer tillbaka, men vad vet man? Det finns ju en del personer som känns skit att behöva lämna, jag trivs så bra med vissa av dem så det va med en tår i ögat jag pratade med en av dem ikväll.. :')
Givetvis så vet jag att de är där inne och jag vet precis vart de finns om jag behöver dom..

Är hos pappa & lotta nu, de bjuder på fika ikväll :) mumms!
Sen ska jag hem och packa, för i morgon åker jag neröver för en vecka kanske.
Kommer hem, åker till egypten och åker ner igen och då vet jag inte hur länge jag blir där.
Vi får se!


PUSS!

Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback