lördag = slappardagen.

iallafall för mig idag.

Har bara myst hemma med lillasyster & lillebror (läs tvillingarna)..
Igår for Jag, Emma & Mamma hem till S & L (min morbror & hans sambo) men när mamma skulle fara så blev vi kvar och vi satt & pratade ett bra tag, samt att jag drack lite vin tsm med L & hennes mamma men runt halv 12 va vi hemma igen.. Jag bara älskar det huset de bor i, jag vill också bo där. såå fint. I det huset bodde mormor :) Igår kände jag en känsla jag ALDRIG känt i hela mitt liv. Vi satt och pratade och så gick jag in i köket och det bara kom världens våg av sorg över mig, jag började bara gråta och luften va tung att andas in.. men när jag väl gick ut i hallen igen så gick det över.. Konstigt? :/

Sen ringde min underbaring ♥ till mig på fm, usch! såna samtal är väl bland det värsta man kan få?
skönt att det ordnade sig till slut, men usch vad jag oroade mig! Puss på dig vännen..

NU SKA JAG GÖRA EMMAN SÄLLSKAP I SOFFAN!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback