i slutändan har jag ändå vunnit.

oavsett vad som händer, så känns det som om jag vunnit i slutändan. Om allt går enligt planerna & jag klarar det här så har jag vunnit och förlorar jag och allt går åt helvete, så har jag ändå vunnit..för jag har prövat, försökt, kämpat och kanske gjort saker jag egentligen inte vågade. Jag har utmanat de okända.. En del av mig har ändå vunnit, för jag har vågat.


Jag är redo, att ge det en chans. jag är beredd att offra nästan allt, för att det ska bli så som jag vill.
jag vet att det skulle bli bra, som det känns nu....skulle det bli jävligt bra. om det bara kom en sån chans skulle jag aldrig tveka, inte en sekund. Varje dag går jag & hoppas och det har jag gjort ett tag nu men ibland sviker hoppet mig och jag faller ner och isär. Hur skulle jag känna mig om allt försvann, hur skulle jag klara det? Kanske skulle det gå.......i hopp om att en dag få det jag vill ha!




Nu ska jag kolla in på Haninge bostäder, platsbanken och sen kolla in lite klädesplagg inför resan :)
Godnatt på er därute^^.


Kommentarer
Jannice

Kolla akelius också... Graflunds finns ju också..



Blogg: http://jannicejarpe.wordpress.com
2009-11-06 @ 08:29:19
Denise

Svarade på din kommentar i min egen blogg, så kolla där! Och förresten haaaaar du redan vunnit! Kanske inte det du önskade men nu vet du att Du kan :)



2009-11-06 @ 10:04:48




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback