halloweenhelg.

Jobbade både fredags & lördags, men i lördags hade jag planer på att åka hem till J & J, men eftersom jag inte hann klart med städningen i den gamla lägenheten så blev det inget av med det :/ och igårkväll somnade jag innan kl 23. Vaknade rätt sent idag, tog mig en promenad runt Kullsta på ca en timme...skönt som tusan!
På onsdag är det dags för mig & Polly att åka ner till Västerhaninge, jag ser inte framemot tågresan tillsammans med henne i en bur,så jag måste köpa koppel eller nått så jag kan sitta och hålla i henne!

Igår va jag även upp till kyrgår'n och tände ljus, ett på minneslunden & ett hos H. <3
Jag hade köpt såna där lyktor som ser ut som hjärtan och som lyser rött, så fint :')
När jag stod nere hos H, så började kyrk-klockorna att spela, jag fick gåshud i hela kroppen och kände mig stel som en pinne,jag kände hur tårarna kom och tillslut såg jag nästan ingenting.. Jag saknar dig H, så fruktansvärt mycket ♥ Minns du när vi låg & trängdes på soffan och kollade på Pelle Svanslös hela natten? När vi va hemma hos dig och lekte med din sköldpadda? Eller när vi dansade bugg och åt tacos efteråt? Alla minnen av dig, ligger mig så varmt om hjärtat. Vi (läs klasskompisarna) kommer aldrig att glömma våran vackra lilla H som spred så mycket glädje och lycka ♥

 

 


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback