det är mörkt här hos mig.

Jag somnade, vaknade och sen kunde jag inte somna om...så jag steg upp.
Så nu sitter jag här och längtar faktiskt...tills jag sätter mig på planet på lördag morgon.
Jag som har handlat rätt mycket kul i taxfree'n & det kommer ligga på min stol när vi kliver ombord, hihi!
Idag har jag gjort nått som de va ganska länge sen jag gjorde, målat fransk manikyr på mig själv. Slutat bitit på naglarna, igen! I morgon är det dags för jobb, 16 - 21 hos blåingarna. Niiice! 

Iallafall, så undrar jag hela tiden vad jag ska göra, står fortfarande vid vägsjälet då jag funderar.
DOCK, tänker jag stå här ett tag. Så vi får väl se vad som händer sen!

Kommentarer
barret

Jag jobbar på röd syns på jobbet ;)



Blogg: http://famgranberg.blogg.se/
2009-11-18 @ 13:25:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback