tom rubrik.

Det gick bra och jobba idag, jag gillar att jobba helger. Det är inte så mycket folk som springer fram&tillbaka och det är inga duschar eller städ, utan det är oftast rätt så lungt & skönt när morgonen är gjord.. =)
Jag var väldigt trött och det märkte nog mest Jenny, för det var henne jag satt och surrade gärnet med där ett tag...haha!
Btw, jag gillar inte att tågen går igenom Bispgården..det känns ungefär som om massa nazister ska komma ut och ta med en till ett koncentrationsläger... huvva! fast, när rädslan gått över är det ganska mysigt att höra tågen = )


Nu ska jag göra milkshake!


 


Kommentarer
My

Kul att det gick bra att jobba, tjejen!



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2009-05-04 @ 09:39:36




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback