sprängtjock.

Jag tycker att Findus har blivit tjockare under de timmar jag var hemma hos Petra, haha..gullfia.

Kollade på färjan 2 nu ikväll och gud vad jag längtar tills på fredag, det här ska bli superkul.
Det bästa ska bli att få träffa syskonen igen <3
Ska försöka hinna shoppa lite innan vi kliver ombord, kanske man hittar nått att ha på sig under kvällen?
Just nu är min garderob väldigt tom, eftersom att underbara Emocore fick med sig en drös hem..
Det ska bli en oförglömlig helg...<3


Jag ska snart skriva en önskelista till Fredrik, om vad jag önskar mig när jag fyller år.
Visst är han gullig som ber om en sådan? :)



Kommentarer
Melinda

Gud va kul med kryssning :D hoppas ni får det riktigt bra!



Blogg: http://melindawingren.blogg.se/
2009-05-11 @ 23:17:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback