sommaren är här nu va?

Igår var vi på bröllop, åh så fint det var & ja..jag grät nog en tår eller två :')
Efter vigseln (ca 16:00) så begav vi oss upp mot Krångede & klubben där vi hade superkul occh festade tills klockan var runt 2, då hade tyvärr de flesta börjar droppa av en efter en. Jag måste bara tacka Stefan & Helena för en väldigt fin dag & en super-rpolig kväll.. tack för att vi fick vara där å dela eran speciella dag med er :)


Idag har vi ätit uppe hos svärmor, grillat. vad jag älskar att äta grillat  :D sååjädransgott.

Håller på och städar sovrummet, det behövdes!! men nu är det fint och renbäddat :)


Hejdå!


Kommentarer
Helena

Tack själv!! Det var verkligen en dag jag aldrig kommer att glömma!



Blogg: http://mattjat.blogg.se/
2009-06-04 @ 21:16:24




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback