solen skiner..me like, me like ;-)

Solen skiner idag och det känns bra :)

Idag när vi satt ute så bad jag Fredrik att ta min mobil i fickan, och det gjorde han.
Sen kom jag på att jag skulle tvätta hans tröja för han hade haft den då han grillade så den luktade rök, så
givetvis ber jag honom ta av sig tröjan och jag pular in den i maskinen  tillsammans med resten som ska tvättas på samma gång och kör igång den..
efter ca 45 minuter så frågar jag Fredrik vars mobilen är och han tittar bara på mig och säger; KÄNDE DU PÅ TRÖJAN INNAN DU STOPPADE IN DEN? Jag; nej, varför skulle jag? du tog ju av dig den nyss så det kunde väl du gjort om du nu är så noga på det.. sen kutar vi in i badrummet och precis då öppnas luckan och jag inser att min mobil har snurrat i maskin i 45 minuter tillsammans med JÄVLA MASSA VATTEN!!
Jag höll på att brista igråt, givetvis. Såg ingen lycka i livet alls just då, alla bilder & alla sms.. Jag är INTE redo att överge det ännu :) Jag åkte hemifrån skogstokig på Fredrik givetvis eftersom att jag tyckte att ALLT var hans fel, for hem till Anna & Pelle (min kusin) och lämnade nyckeln som mamma ska ha, och då vart jag lugn... Anna visade mig deras kissungar och jag hälsade på Ludde!! åh vad jag längtar tills bebisen kommer^^.
 Åkte hem till Farbror, Ia och Marcus och fick låna mig en mobil, tusen tack för det <3 tack gode gud så klarade sig simkortet...den här gången!

Det går även att starta min gamla mobil, bara det att den är alldeles grummlig..hoppas den torkar mera och går att använda igen..

Kommentarer
My

Ååååh, hoppas det ordnar sig med mobilen :/



Blogg: http://vardagensdramatik.blogg.se/
2009-05-24 @ 16:43:30




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback