singing bee

Sitter ensam hemma en lördagkväll och har aptråkigt, är förkyld & hungrig. Nåväl...
Sambon är på svensexa och jag hoppas de har roligt & trevligt..
Jag kollar på singing bee iallafall och ska nog ta & göra mig nån typ av mat snart.

Trist att jag inte orkade följa med mina vänner till stan, jag som verkligen ville de.
Det är ju inte ofta man hänger i stan nuförtiden.. =)

Snart fyller vi år, Petra & jag.. undra vad den damen ska få i år då?
Det är alltid så jobbigt att hitta nått åt henne, hon har ju nästan allt känns det som! :)
Nu ska jag kolla efter ett par nya skor... hejdå!

Kommentarer
Tirova

Hihi det ser lovande ut med den här klänningen! :) Jag vet dock inte hur jag ska ha mitt hår, nått försag? :)



Blogg: http://tirova.blogg.se/
2009-05-23 @ 19:37:15




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback