oneme.

Idag tänkte jag ta mig till jobbet för att sola lite, blir ju klent med det sen ett tag :)
Sen ska jag surra med fru Granberg en sväng också.

Det händer mycket i mitt lilla liv nu och va det känns bra, jag börjar lixom känna att jag lever igen.
Det borde vara sommar året runt, det skulle jag tycka vore hur bra som helst.
Inom de närmsta 14 dagarna kommer det hända mycket, vilket känns så bra & framförallt roligt.

Igår, var min kropp helt slut efter mina 2 jobbdagar. jag tror inte min kropp & min förkylning va redo för att slita ont, jag slocknade innan 8:a igår och sov hela natten.. Skönt va det iallafall! Jag tror tom min sambo slocknade lika tidigt..


Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, jo juste..Skulle ju på jobbet & sola lite.
Hade jag inte skrivit det där uppe hade jag säkerligen glömt bort det... hejja!


Aja, ma råkes! :)

Kommentarer
barret

Bra minne men kort.... Du kom ju ihåg att prata med mig iallafall !!! Du e söt du!



Blogg: http://famgranberg.blogg.se/
2009-05-06 @ 18:32:16




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback