med min otur.

Så lär väl Findus få sina bebisar medans jag är i Stockholm, hur ska hon klara sig utan mig?
Är det ingen som vill ha en kissunge om 10 veckor ungefär? :) Aldrig att jag lägger ut dem på blocket, jag vill
att mina katter kommer till ett bra hem där jag kan hälsa på dem och där jag vet att de blir ordentligt omhändertagna.

Nåväl, jag ska snart sätta mig på bron och må gott o solen...om det är varmt där vill säga.
Önskar att jag kunde ta en promenad, men eftersom att denna jävla förkylning aldrig släpper så vill jag inte gå.
Jag blir anfådd av att bara gå till bilen...suck!

hejifrånmig.

Kommentarer
My

Tyvärr ingem katt här än på ett tag. Har eventuellt en hund på väg.. Och så har jag ju hamstern så länge :) Men hoppas det går bra för Findus och att det blir söta småkissar. Lägga ut bilder på bloggen kanske sedan då så man får se dem? :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2009-05-11 @ 14:20:14




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback