jag är besatt.

I fredags klev vi upp runt 9,e gjorde oss klar och fot mot stan runt 13.. Vi strosa runt på stan och käkade på broder tuck innan båten skulle avgå kl 18:00. Checkade in och inväntade resten av gänget & jag fick en chock, ett gäng med killar visste jag väl att det skulle vara.. men INTE att de skulle vara ett sådant jävla gäng. jag har aldrig skrattat så mycket och förmodligen var jag nog inte ensam om de =D. de gav iallafall oförglömliga minnen, och jag vet dessutom att Petra aldrig skulle tveka en sekund på att följa med nästa gång ;-)

Skönast ifrån helgen:


- va ä problämet mä systämet ?
- har ni bira eller ?
- ni är som ett gäng japaner
- ALLA HANINGEBOR HITÅT.
-murgröna lotta.

Petra, you know!
I love you.



Jag har lixom insett att livet kanske börjar nu, det finns ingen anledning till att gå hemma och vänta..
för mitt liv kommer inte komma igång så länge jag inte tillåter det att göra det..
den lycka jag kände i helgen, var det ärligt talat år & dar sen jag kände.
jag bara kände mig så himla...levande!
Nån som é avis? inte...? det BORDE ni vara ;)
jag kan knappt sluta le... jag diggar er, stenhårt!
vi ses på nästa resa!

Kommentarer
My

Vad roligt att läsa :)



Blogg: http://mylika.blogg.se/
2009-05-18 @ 17:17:27




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback